Folat
Folat is al bijna 30 jaar de toonaangevende speler in de markt van de feestartikelen en versiering binnen Europa. Destijds gestart in 1993 door Marc Mulckhuyse en Alex Adrichem, waarbij zijn tijdens de start van Folat zijn begonnen met het produceren en verkopen van eigen latex ballonnen en folie ballonnen. Hierna is het feestassortiment steeds verder door hun uitgebreid, met onder andere decoratie, slingers, kostuums en feestversiering. Het hoofdkantoor is hierbij gevestigd in Haarlem en vanuit deze plek bedienen zij met 80 medewerkers hun klanten, in inmiddels meer dan 40 landen wereldwijd. Daarnaast zijn er ook kantoren in België, Duitsland en China.
Met ons assortiment van bijna 10.000 feestartikelen bieden wij voor elke feestgelegenheid passende versiering en een ruime keuze. Al deze feestproducten worden verzonden vanuit het eigen magazijn in Velsen. In dit magazijn is ook de fabriek voor helium tanks, van hun eigen merk Balloongaz helium tanks gevestigd.
De feestproducten worden stuk voor stuk door het eigen designteam bedacht en ontworpen. Hierbij worden er ook continue nieuwe items bedacht voor ieder uniek thema, deze nieuwe creaties worden vervolgens opgepakt bij het kantoor in China (Hangzhou) en deze zet ze verder door in productie. Hierbij legt Folat steeds meer de nadruk op het milieu bij de productie van hun feestitems. Hierbij houden zij ook volledig rekening met de wereldwijde doelstellingen voor duurzame ontwikkeling die zijn aangenomen door de Europese lidstaten.
Missie
Folat streeft er daarnaast naar om iedereen een glimlach te bezorgen, aan zowel de zakelijke klanten en als de eindconsumenten.
Visie
Folat wil er alles aan doen om de marktleider in Europa te blijven op het gebied van feestartikelen en versiering. Daarnaast willen zij hun groei verder doorzetten om de positie nog verder te verstevigen en dit willen zij doen met zakelijke partnerships en met 100% gemotiveerd personeel. Hierbij streven zij er ook naar om de verwachtingen van hun afnemers te blijven overtreffen en verantwoordelijk en milieubewust bezig te zijn. Iedere dag willen zij weer beter zijn dan gisteren.
Overige categorieën in Merken
Folat is al bijna 30 jaar de toonaangevende speler in de markt van de feestartikelen en versiering binnen Europa. Destijds gestart in 1993 door Marc Mulckhuyse en Alex Adrichem, waarbij zijn tijdens de start van Folat zijn begonnen met het produceren en verkopen van eigen latex ballonnen en folie ballonnen. Hierna is het feestassortiment steeds verder door hun uitgebreid, met onder andere decoratie, slingers, kostuums en feestversiering. Het hoofdkantoor is hierbij gevestigd in Haarlem en vanuit deze plek bedienen zij met 80 medewerkers hun klanten, in inmiddels meer dan 40 landen wereldwijd. Daarnaast zijn er ook kantoren in België, Duitsland en China.
Met ons assortiment van bijna 10.000 feestartikelen bieden wij voor elke feestgelegenheid passende versiering en een ruime keuze. Al deze feestproducten worden verzonden vanuit het eigen magazijn in Velsen. In dit magazijn is ook de fabriek voor helium tanks, van hun eigen merk Balloongaz helium tanks gevestigd.
De feestproducten worden stuk voor stuk door het eigen designteam bedacht en ontworpen. Hierbij worden er ook continue nieuwe items bedacht voor ieder uniek thema, deze nieuwe creaties worden vervolgens opgepakt bij het kantoor in China (Hangzhou) en deze zet ze verder door in productie. Hierbij legt Folat steeds meer de nadruk op het milieu bij de productie van hun feestitems. Hierbij houden zij ook volledig rekening met de wereldwijde doelstellingen voor duurzame ontwikkeling die zijn aangenomen door de Europese lidstaten.
Missie
Folat streeft er daarnaast naar om iedereen een glimlach te bezorgen, aan zowel de zakelijke klanten en als de eindconsumenten.
Visie
Folat wil er alles aan doen om de marktleider in Europa te blijven op het gebied van feestartikelen en versiering. Daarnaast willen zij hun groei verder doorzetten om de positie nog verder te verstevigen en dit willen zij doen met zakelijke partnerships en met 100% gemotiveerd personeel. Hierbij streven zij er ook naar om de verwachtingen van hun afnemers te blijven overtreffen en verantwoordelijk en milieubewust bezig te zijn. Iedere dag willen zij weer beter zijn dan gisteren.